Англо-український тлумачний словник економічної лексики
PULL STRATEGY
марк. стратегія «протягування»
ринкова стратегія стимулювання (promotion¹) збуту, яка спрямована на збільшення кінцевого попиту (demand) споживача (consumer) і на заохочення роздрібних продавців (retailer) задовольнити потреби споживача достатнім обсягом бажаних продуктів; ♦ стратегія «протягування» характерна для стимулювання популярних марочних продуктів (fast-moving branded goods); такий підхід до тактики продажу «протягує» продукт через канал збуту (channel of distribution) від виробництва до постачання і до збуту — від виробника (producer) до гуртівників (wholesaler), до роздрібних торговців, до споживача і навпаки
pull strategy :: pulling strategy :: pull-through marketing :: pull distribution strategy
пр. «push strategy»
марк. стратегія «протягування»
ринкова стратегія стимулювання (promotion¹) збуту, яка спрямована на збільшення кінцевого попиту (demand) споживача (consumer) і на заохочення роздрібних продавців (retailer) задовольнити потреби споживача достатнім обсягом бажаних продуктів; ♦ стратегія «протягування» характерна для стимулювання популярних марочних продуктів (fast-moving branded goods); такий підхід до тактики продажу «протягує» продукт через канал збуту (channel of distribution) від виробництва до постачання і до збуту — від виробника (producer) до гуртівників (wholesaler), до роздрібних торговців, до споживача і навпаки
pull strategy :: pulling strategy :: pull-through marketing :: pull distribution strategy
пр. «push strategy»
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: PULL STRATEGY
матиме такий вигляд: Що таке PULL STRATEGY
матиме такий вигляд: PULL STRATEGY
матиме такий вигляд: Що таке PULL STRATEGY