Англо-український тлумачний словник економічної лексики
PUBLIC RELATIONS
(PR)
n рек., марк. зв'язки з громадськістю; організація громадської думки; представницькі функції; піар; a піарівський
формування позитивних настанов та переконань широких соціальних кіл щодо підприємств, установ, організацій чи окремих осіб; ♦ серед засобів популяризації через громадські зв'язки найефективнішими є: публічність (publicity); організація спеціальних подій, напр. конференцій, конкурсів тощо; виступи керівників підприємств на торговельних, промислових та ін. форумах; публікація рекламних або іміджевих брошур, аудіовізуальних матеріалів, щорічних звітів-оглядів тощо

marketing ~ діяльність у галузі громадських зв'язків; ~ advertising рекламування громадських зв'язків; ~ agency агентство громадських зв'язків; ~ briefing інструктаж стосовно громадських зв'язків; ~ budget бюджет забезпечення сприятливої громадської думки; public relations campaign піар-кампанія; ~ company компанія у галузі громадських зв'язків; ~ consultant спеціаліст з громадських зв'язків; ~ department відділ громадських зв'язків; ~ exercise захід у галузі громадських зв'язків; ~ machine склад персоналу відділу громадських зв'язків; ~ manager керівник відділу громадських зв'язків; ~ officer службовець відділу громадських зв'язків; ~ personnel персонал відділу громадських зв'язків;

public relations ‡ A. four principles of marketing (386)
▹▹ «publicity»
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: PUBLIC RELATIONS


матиме такий вигляд: Що таке PUBLIC RELATIONS