Англо-український тлумачний словник економічної лексики
PUBLICITY
(pub.)
n рек., марк. публічність; популяризація; пропаганда; розголос; пабліситі; реклама; рекламування; a рекламний
спосіб поширення інформації про переваги чи недоліки продуктів (product), послуг (service¹) тощо у формі статті, повідомлення та ін. друкованого чи ефірного матеріалу, які привертають увагу і покупців, і спонсорів (sponsorship); ♦ публічність є формою непрямої реклами (advertisement), тому вона неоплачу-вана, не має приватного інтересу, може бути і позитивного, і негативного змісту

advance ~ заздалегідь підготовлена реклама; adverse — шкідлива реклама; bad ~ погана реклама; editorial ~ висвітлення в пресі; favourable ~ сприятлива реклама; free ~ безплатна реклама • безкоштовна реклама; good ~ добра реклама; joint ~ спільна реклама; merchandising ~ популяризація сфери збуту • популяризація сфери торгівлі; misleading ~ дезорієнтуюча реклама; product ~ популяризація товару; unfair ~ несумлінна реклама; unfavourable ~ несприятлива реклама; word-of-mouth ~ усний поголос • усна інформація

~ agency рекламне агентство • агентство із забезпечення пабліситі; ~ budget кошторис витрат на популяризацію; ~ campaign кампанія популяризації; ~ department відділ пабліситі; ~ manager керівник відділу, що займається забезпеченням престижу фірми; to attract ~ привертати/привернути увагу; to avoid ~ уникати/уникнути розголосу; to seek ~ прагнути уваги

publicity ‡ A. four principles of marketing (386)
пр. «advertising»
▹▹ «sales promotion»
▹▹ «public relations»
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: PUBLICITY


матиме такий вигляд: Що таке PUBLICITY