Англо-український тлумачний словник економічної лексики
PROMOTION
1. марк., рек. сприяння; заохочення; стимулювання; стимулювання збуту; 2. кадр. підвищення; просування; підвищення в посаді
1. діяльність, націлена на просування продукту (product), що передбачає ознайомлення споживачів (consumer) з його якостями, користю, властивостями тощо; ♦ мета стимулювання — переконати споживачів, поширювати відомості і т. п. про позитивні якості продукту; 2. переведення працівника (employee) на вищу посаду (position²), де йому присвоюється вище звання та більший оклад (salary), підвищується його відповідальність, авторитет тощо
advertising ~ стимулювання за допомогою реклами; circulation ~ стимулювання зростання тиражу • сприяння зростанню тиражу; consumer ~ стимулювання споживчого попиту; direct response ~ стимулювання в рамках прямого маркетингу; end-of-year ~ сприяння на кінець року; export ~ сприяння розвитку експорту; in-store ~ стимулювання збуту, що проводиться в крамниці; job ~ просування/підвищення в посаді; joint ~ спільне стимулювання; industry ~ сприяння промисловості; local ~ стимулювання збуту на місцевому рівні • місцеве стимулювання; national ~ стимулювання в загальнонаціональному масштабі; one-shot sales ~ разовий захід стимулювання збуту; personality ~ сприяння розвитку особистості; price ~
~ by seniority підвищення згідно з досвідом • підвищення за трудовим стажем; ~ mix комплекс заходів рекламної кампанії; ~ models моделі стимулювання збуту; to be due for a ~ чекати підвищення • очікувати підвищення • бути на черзі на підвищення; to be in line for ~ сподіватися підвищення; to do a ~ влаштовувати/влаштувати рекламну кампанію; to get a ~ діставати/дістати підвищення; to run a ~ провадити/провести рекламу
promotion ‡ A. four principles of marketing (386)
▹▹ «advertising»
▹▹ «packaging»
▹▹ «sales promotion»
▹▹ «marketing mix»
1. марк., рек. сприяння; заохочення; стимулювання; стимулювання збуту; 2. кадр. підвищення; просування; підвищення в посаді
1. діяльність, націлена на просування продукту (product), що передбачає ознайомлення споживачів (consumer) з його якостями, користю, властивостями тощо; ♦ мета стимулювання — переконати споживачів, поширювати відомості і т. п. про позитивні якості продукту; 2. переведення працівника (employee) на вищу посаду (position²), де йому присвоюється вище звання та більший оклад (salary), підвищується його відповідальність, авторитет тощо
advertising ~ стимулювання за допомогою реклами; circulation ~ стимулювання зростання тиражу • сприяння зростанню тиражу; consumer ~ стимулювання споживчого попиту; direct response ~ стимулювання в рамках прямого маркетингу; end-of-year ~ сприяння на кінець року; export ~ сприяння розвитку експорту; in-store ~ стимулювання збуту, що проводиться в крамниці; job ~ просування/підвищення в посаді; joint ~ спільне стимулювання; industry ~ сприяння промисловості; local ~ стимулювання збуту на місцевому рівні • місцеве стимулювання; national ~ стимулювання в загальнонаціональному масштабі; one-shot sales ~ разовий захід стимулювання збуту; personality ~ сприяння розвитку особистості; price ~
~ by seniority підвищення згідно з досвідом • підвищення за трудовим стажем; ~ mix комплекс заходів рекламної кампанії; ~ models моделі стимулювання збуту; to be due for a ~ чекати підвищення • очікувати підвищення • бути на черзі на підвищення; to be in line for ~ сподіватися підвищення; to do a ~ влаштовувати/влаштувати рекламну кампанію; to get a ~ діставати/дістати підвищення; to run a ~ провадити/провести рекламу
promotion ‡ A. four principles of marketing (386)
▹▹ «advertising»
▹▹ «packaging»
▹▹ «sales promotion»
▹▹ «marketing mix»
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: PROMOTION
матиме такий вигляд: Що таке PROMOTION
матиме такий вигляд: PROMOTION
матиме такий вигляд: Що таке PROMOTION