Англо-український тлумачний словник економічної лексики
MERCHANDISING
n марк., роз., вир. заходи, необхідні для збуту товару; стимулювання торгівлі; стимулювання збуту; товарознавство; мистецтво збуту; a торговий; торговельний; товарний
діяльність, яка спрямована на стимулювання та планування збуту товару на рівні роздрібної торгівлі; ♦ до заходів, які використовуються для стимулювання сфери торгівлі, можна включити показове рекламування на місці продажу-купівлі (point-of-purchase advertising display), розташування товарів у крамниці (store layout), стимулювання збуту, яке проводиться в крамниці (іп-store promotions), тощо

automatic ~ продаж через торговельні автомати; retail ~ роздрібне товарознавство • роздрібна торгівля • стимулювання роздрібного збуту; scrambled ~ роздрібна торгівля товарами змішаного асортименту; visual ~ оформлення торговельних площ з метою стимулювання збуту

~ allowance товарна знижка; ~ conglomerate багатогалузеве товарознавство; ~ group товарна група; ~ industry товарна галузь; ~ leader лідер у просуванні товарів; ~ manager керівник відділу збуту; ~ media засоби товарознавства; ~ organization товарознавча організація; ~ salesperson продавець-товарозна-вець; ~ service торговельна послуга • товарознавча послуга; ~ strategy торговельна стратегія

merchandising ‡ B. marketing (388)
▹▹ «detailing»
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: MERCHANDISING


матиме такий вигляд: Що таке MERCHANDISING